In 2022 is de start gemaakt met de rebranding van De Hurk. Passend bij wie wij zijn.
De Hurk is immers het grootste industriepark van Eindhoven en speelt een cruciale rol in het hart van De Brainport. “De Hurk Werkt” verwoordt onze ambities, het triggert ons elke dag weer om dit waar te maken. Het daagt uit en vraagt om een antwoord.

De uitstraling van De Hurk is voor veel van onze ondernemingen een belangrijk verkooppunt. Een aantrekkelijke ruimtelijke- en beeldkwaliteit, een geheel zijn is belangrijk. Door die gezamenlijke identiteit te creëren ontstaat een herkenbaar verhaal waarmee de bedrijven van De Hurk zich nog sterker kunnen profileren.

Binnen de branding van De Hurk is er constante aandacht voor:

  • Marketing De Hurk
  • Professionele uitstraling
  • Professionele communicatie waarin o.a. meer gedeeld wordt met elkaar over successen, informatie en projecten. Onder andere op LinkedIn en Chainels.
  • De opgaven waar we voor staan binnen onze BIZ vraagt om die professionele communicatie, die professionele uitstraling.

Dus meld je aan voor De Hurk Werkt nieuwsbrief of wil je een verhaal met je collega ondernemers op De Hurk delen? Laat het ons weten.

Aanmelden nieuwsbrief